lørdag 23. april 2011

Våren....


 




For et herlig påskevær.. Herlig å være ute nå! Jeg fant ut at vi skulle så litt blomsterfrø i år, for at sønnen vår på snart 5 skulle få se hvordan det var.. Han hjalp meg med to "potter", så var det ikke noe morsomt lenger :o) Men jeg gjorde ferdig, og nå som jeg skriver dette (4dager siden planting) så gror det i de fleste "pottene"...
"Pottene" lagde jeg av vanlig ark som ble brettet sammen i fire, og delt på midten- da ble det to av et ark.. Teipet sammen,- pluss binders- og aluminiumsfolie oppi der igjen som jeg lagde små hull med nål i bunnen på. Voila- ferdige "potter" til å så i :o))









Vi sådde Kornblomster, Sommerblomster og Ringblomster. Er frø man kan så rett i jorda ute, men for å få fulgt med på spiringen sådde vi på denne måten..




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar