tirsdag 22. mars 2011

Pakke i posten





Da kom garnet jeg bestilte fra Strikkegleder. Det gikk kjapt, så der skal jeg bestille garn flere ganger. Garnet er nydelig og jeg gleder meg til å strikke av det!

Kauni garnet har jeg blitt "ertet" opp til å kjøpe etter å ha sett masse fint på Ravelry som blir strikket av dette garnet. Nå skal jeg bare bestemme meg for hva jeg skal strikke av det.. Har lyst til å lage et slik Nessie sjal som Pakkalakka har gjort HER.


Noro garnet har jeg lyst til å strikke en bukse til minsten av. Har falt veldig for denne buksa...







2 kommentarer:

  1. Oi oi oi for deiligheter!! :-D

    Imponert over hvor kjapt garnet kom altså! Nesten så jeg vurderer å bestille den lilla-grønne-rosa som min langer ikke har inne....

    Gleder meg virkelig til å se hva det blir av dette etterhvert! :)

    Hva synes du om Noro-garnet? :)

    SvarSlett
  2. Ja det gikk kjempefort!!
    Noro garnet var også skikkelig flott i fargene!!! Spent på hvordan det blir når man strikker av det...

    SvarSlett