søndag 29. mai 2011

Tålmodighetsprøve...

Ja det må jeg kalle det.. Har operert ene hånleddet, og får dermed ikke gjort noe håndarbeide..eller skrevet...eller stelt minstemann...eller kjørt bil...Haff...

Skriver på dataen med venstre pekefinger, og ja det tar tid hehe...

Her ser dere "klubba" slik det så ut de første 3 dagene!



Nå har jeg fått tatt av bandasjen, og har kun plaster. Men det er fortsatt veldig ømt, og jeg må være forsiktig i flere uker fremover. Bare resultatet blir bra så skal jeg være glad :o)
Gleder meg allerede :o)))

7 kommentarer:

  1. Au! Håper du blir god igjen snart, svaner deg på "kroken" ;) *klemme*

    SvarSlett
  2. Jeg har klart å hekle littebittegrann idag!!! Yohoooo!!!!!!!!!!!
    Kommer sterkere tilbake, orker ikke skrive så mye på dataen heller med keiva, tar så lang tid. Men jeg er inne på kroken og leser da :o)))

    SvarSlett
  3. :D Kjenner til det fra når skulderen min var på det værste. Tastet med høyre... Knotete!!

    SvarSlett
  4. Hmm, jeg er høyrehendt jeg da så det hadde passet meg bedre hehe..

    SvarSlett
  5. Ææææh, jeg mente venstre :P Høyreskulderen er betent ;)hihi, ikke helt med her :P

    SvarSlett
  6. hi hi bra det er flere som "suser" litt

    SvarSlett
  7. Oj da! Vilket paket! Hoppas du blir bättre fort! =o) Vet hur det är att bara kunna använda en hand. Har opererat mina 3 gånger. ;)

    SvarSlett